Et års efterfødselstræning

Et års luksusforløb med efterfødselstræning til mor

Mange kvinder får aldrig deres krop tilbage efter fødslen og endnu flere har skavanker resten af livet, fordi de ikke har taget sig af deres krop og af sig selv efter fødslen. Al energi er måske gået til baby, mand, opvask, rengøring, arbejde osv., og der har ikke været tid til træning, mig-tid og kvinde-tid.

Men det kan du lave om på nu.

GIV MIG EN STÆRK OG SPÆNDSTIG MOR-KROP

  • Tag på et års udviklingsrejse med din krop og din baby
  • Giv dig selv den bedste start efter en fødsel med et års luksusforløb med efterfødselstræning 1:1, på hold og online.
  • På forløbet lærer du hvordan du kan følge din babys udvikling og intensivere din træning i takt med at din baby bliver mere og mere aktiv og tungere og tungere.
  • Du finder inspiration til, hvordan din baby kan inspirere og motivere dig til at træne. Hver dag.
  • Lær at lege og bruge din baby som træningsvægt – en lille BABYBELL
  • Bliv guidet på video derhjemme af din personlige virtuelle træner Ann Sofie
  • Invester i en smertefri barsel, kropslig frihed til at kunne bevæge dig i hverdagen, løfte, bære, amme, og kunne lege ligeså tosset som du har lyst til med din baby.
  • Træn dig til en stærk og smidig morkrop.

Der er kun 10 pladser på hvert hold.

JA tak, jeg vil gerne have en af de 10 pladser

Hør Helle fortælle om sin oplevelse med efterfødselsforløbet.

PRIS

kr. 18.000,-

Du betaler kr. 1500,-/mdr. i 12 måneder

JA TAK, JEG VIL GERNE BETALE PR. MÅNED

eller betal hele beløbet med det samme og spar 3000 kr. Din investering lige nu 15.000 kr.

JEG VIL GERNE SPARE 3000 KR.

Du får

  • 12 mdr. forløb med fællestræning hver 14. dag (24 fællestræninger)
  • 10 x personlig træning og coaching
  • lukket netværk og træningsmødregruppe
  • adgang til online portal med videoer og instruktion
  • Inkl. Bog og manual “Brug din baby som din personlige træner” (udgives sep. 2016)

Der er mulighed for at mødes i små grupper og træne sammen imellem træningerne og mulighed for i ro og mag at træne hjemme sammen med din baby.

Derudover har du også mulighed for tilkøb af kostvejledning, vejning & måling, ugentlige fællestræninger og ekstra personlig træning.

Hvordan skal din barsel være?

JA TAK TIL EN AKTIV BARSEL OG EN STÆRK MOR-KROP

Tilmelding

Vi åbner op for 2 hold, et hold for dig der er 0-3 mdr. efter fødslen og et for dig, der er 4-6 måneder efter fødslen både i Aarhus og København til august. SKRIV I KOMMENTARFELTET hvor gammel din baby er ved opstart.

1. fællestræning er 19. august kl. 11-12.30.

Max. 10 pladser på hvert hold i

AARHUS ( L. A. Rings Vej 54, 8270 Højbjerg)

KØBENHAVN (Rosenkæret 13, st. th., 2860 Søborg).

Der er gratis parkering. Nemt at komme til med busforbindelser og s-tog. Og du kan parkere din barnevogn lige udenfor vinduet.

 

Hvem er du?

  • Du er nybagt mor og er ml. 0-12 måneder efter fødslen (ONLINE) og til LIVE holdene er du 0-3 mdr. eller 4-6 mdr. efter fødslen.
  • Du har brug for målrettet efterfødselstræning og længes efter at komme i form igen.
  • Du er topmotiveret for at gøre din barsel og det første år af dit barns liv til noget helt specielt.
  • Du vil ikke glemme dig selv og lade baby, bleer, dårlig søvn og vasketøj være din undskyldning for ikke at tage dig af dig selv og din krop.
  • Du ønsker at få en stærk og smidig mor-krop, så du kan lege med dit barn og ikke mindst have energi og overskud som nybagt mor.

GIV MIG OVERSKUD NU!

Mød Lene, der her er 9 måneder inde i forløbet


Er du i tvivl, om du kan deltage, så skriv til mail@sofieb.dk, så svarer jeg hurtigst muligt.

Hvad og hvordan?

– Du bliver en del af en eksklusiv gruppe af kvinder, der alle forpligter sig til et års efterfødselstræningsforløb. I mødes hver 14. dag til fællestræning og har derudover en lukket netværksgruppe, hvor I kan støtte og heppe på hinanden.

– Du skal have lyst til at bruge op til 10 minutter hver til hver anden dag hjemme i et helt år på fokuseret men ANDERLEDES efterfødselstræning.

-Du skal IKKE investere i dyre redskaber men derimod bruge din egen krop og senere i forløbet også bruge din baby som redskab.

– Du skal kunne mødes 1x hver 14. dag til en fællestræning. Fællestræningerne ligger primært fredag formiddage.

– Du får 1 x personlig træning om måneden

– Adgang til den ONLINE efterfødselsportal med træningsvideoer og instruktion

– Du behøver ikke babysitter og bedstemor til at passe dit barn, fancy tøj eller dyre redskaber, masser af tid (for det er der vel ingen nybagte mødre, der ligger inde med? ;)) eller medlemskab i fitnesscenter. Du behøver kun dig og dit barn.

– Vi starter op til august i både AARHUS HOLDET (L. A. Rings Vej 54, 8270 Højbjerg.) og KBH HOLDET (Rosenkæret 13, st. th., 2860 Søborg). Kun 10 pladser på hvert hold. Du får invitation og mere info tilsendt ca. en uge før på mail. SKRIV I KOMMENTARFELTET hvor gammel din baby er ved opstart i august. Så fordeler vi jer på holdene.

– Du kan også være med ONLINE. Det fungerer sådan, at du deltager OnLIVE til fællestræningerne via et link hvor du kan følge med hjemmefra. Og så træner vi via skype eller facetime til vores personlige træninger. Skriv ONLINE i kommentarfeltet, hvis du er online deltager.

Hør hvad Lise, mor til tre, fra Silkeborg siger om at være online deltager:

“Det er en kæmpe hjælp at have facebook siden. Selvom jeg nogle gange bliver lidt irriteret over endnu en træningsopdatering fra de andre, så motiverer det mig også rigtig meget og det er rart at vi er mange i samme båd. Det er også super at have videoerne at støtte sig til, når jeg ikke helt kan huske øvelserne eller når jeg har tid til et længere træningspas, så kan jeg bruge dem, som et program og bare trykke på pause hvis jeg vil lave flere af de enkelte øvelser.

Det er stadig en kæmpe motivationsfaktor at have pers. træning og fællestræning. Jeg ved at jeg ikke ville have fået trænet halvt så meget hvis jeg ikke havde dem, både til at holde mig op på min træning, men ligeså meget fordi de giver et ekstra boost og motivation til at holde fast i træningen. Jeg er altid helt høj efter en personlig træning.” – Lise, mor til tre

 

Kom til GRATIS INFOMØDE den 11. juni i Aarhus og den 18. juni i København.

 

Hvordan foregår en fællestræning?

Se en fællestræning her i København. Til denne træning dansede vi som opvarmning med og uden baby, lavede pulsprogrammet (som også ligger online, så man kan lave det derhjemme) og trænede med kettlebells. Mødrene er 9-12 måneder efter fødslen, så de er ved at være i rigtig god form nu (de laver bl.a. pushups ;)).

Scroll 20 minutter ind i videoen og se med her.

JEG VIL VÆRE MED TIL DET NÆSTE HOLD, TRYK HER

Træningsfilosofi

Jeg tror på, at hvis du følger dit barns udvikling og bevægelser det første år og træner på dit barns betingelser og i dit barns tempo, så får du den perfekte efterfødselstræning.

Derudover så tror jeg også på, at det ikke altid er nok kun at deltage i et 8 eller 12 ugers forløb med 1x træning om ugen. Du skal have ansvaret tilbage og finde motivationen i at være sammen med dit barn – alt sammen på jeres betingelser – hjemme og i trygge rammer. Uden stress og jag. Du starter stille og roligt ud efter fødslen med respekt for din krop og øger din træning langsomt og progressivt i takt med dit barns udvikling.

Du får efterfødselstræning hjemme, i grupper og 1:1 både med og uden din baby inspireret af din babys bevægelser og udvikling det første år samt pilates, yoga og fitness.

Jeg har samlet al min erfaring fra mine mange personlige træninger med kvinder efter fødslen (og min egen erfaring efter fødslen) og testet metoden af på 20 kvinder, der har trænet med mig i et helt år i 2015/2016. Al den viden og erfaring har jeg sat sammen til et progressivt træningsforløb på et år, der giver dig en stærk og smidig krop og ikke mindst den perfekte start på livet sammen med din baby. Oveni får du adgang til den online portalt på sofieb.dk (det får du med det samme du har betalt), hvor jeg har samlet alle træningsvideoer, så du kan få online undervisning og instruktion hjemme (når ammehjernen slår til).

 

ET HELT ÅR

Siger du ja til forløbet, siger du ja til et samarbejde med mig i et helt år. Samtidig siger du også ja til dig selv, ja til at give dig selv målrettet efterfødselstræning og en stærk og spændstig morkrop og ja til at give dig selv og din baby den bedste start SAMMEN.

Jeg har ikke barsel i et helt år, hvad gør jeg så?

Mange starter på arbejde efter 9-12 måneder, og derfor har du mulighed for at planlægge din personlige træningssession med din personlige træner, så det passer også selvom du er startet på arbejde. Fællestræningerne er fortsat på hverdage, og mange vælger at prioritere og planlægge efter at kunne få fri den dag. Derudover træner du videre derhjemme efter de online videoer, og har på det tidspunkt i forløbet forhåbentlig skabt så gode vaner, at du selv kan strukturere din træning. Ann Sofie tilbyder også Late Night Mom’s Club i København, som er træning efter puttetid (kl. 20-21). Læs mere om det her.

Tilmeld mig holdet i Aarhus.

Tilmeld mig holdet i København.

 

Kan jeg være med selvom jeg har fået kejsersnit?

Ja, det kan du. Jeg giver nogle forbehold undervejs, men vil helt klart anbefale dig at hoppe ind på www.kejserinderne.dk hvis du vil have målrettet kejserinde genoptræning. Du kan sagtens køre mit forløb sideløbende eller hoppe på efter kejserindernes forløb. Det er op til dig.

 

Instruktør og underviser

Ann Sofie Bækgaard

Personlig træner, coach og forfatter til bogen FITNESS FOR GRAVIDE og den nye bog, der udkommer i efteråret 2016 om efterfødselstræning. Ann Sofie arbejder til daglig med feminin fitness og coaching og er udvikler af koncepterne femininfitness®, frækfitness, fitness for gravide og BABYFIT efterfødselstræning.

Ann Sofie er den primære underviser og tovholder på forløbet i København og har uddannet et superteam i Aarhus, der vil varetage fællestræninger og de personlig træninger. Dorte Ottosen fra www.dorteottosen.dk vil være den primære underviser og tovholder på forløbet i Aarhus.

Læs mere om Ann Sofies efterfødsels-træningsfilosofi her og her.