Pelvic Balance gør-det-selv
Pelvic Balance gør-det-selv

Sådan får du en stærk bækkenbund og et harmonisk underliv, så du kan leve det aktive liv, du drømmer om.

Jo, der er håb forude … også for dig, der har prøvet alt.

Det er nemlig ikke for sent og der ER noget, du kan gøre.

Jeg giver dig redskaberne på 4 ugers online forløb.

 

Og i hele juli kan du “gøre-det-selv”

 

Gør-det-selv betyder, at du er on your own og kan starte på forløbet når-som-helst i løbet af juli måned. Idéelt til dig, der er god til at få tingene gjort på egen hånd. Dvs. at der ikke er facebook-gruppe-fælleskab, live undervisning eller follow up og guidance af mig (det er der til gengæld på det guidede forløb til efteråret).

Du har adgang til forløbet i 6 mdr. i alt.

VIL DU SIGE FARVEL TIL

INKONTINENS, TYNGDEFORNEMMELSE, TRUSSEINDLÆG,
SPÆNDINGER I BÆKKENET, ONDT I RYGGEN …

[FORTSÆT SELV]?

Lær hvordan du med få ændringer i din hverdag kan få

en stærk bækkenbund, et stabilt bækken og god kropsholdning

 

– uden millioner af knibeøvelser og dyre besøg hos din behandler.

Det handler nemlig ikke om knibeøvelserne. Men om hele din krop, hvordan du bevæger dig i hverdagen og om hvordan du trækker vejret.

 

 

Med 4 ugers træningsforløb med fokus på dit bækken, dit åndedræt, dine balder og din holdning i hverdagen får du redskaberne.

Kan du sige ja til ét eller flere af disse punkter?

  • Er du frustreret over smerter i bækken og ryg, hæmorider eller inkontinens der forhindrer dig i at være sjove mor, der også kan kaste ungerne op i luften?
  • Har du altid trusseindlæg med i tasken og er obs på, hvor der er toiletter i nærheden?
  • Længes du efter at springe på dansegulvet, løbe en tur eller hoppe på trampolinen med ungerne uden at bekymre dig om, om ‘bunden’ falder ud eller om du tisser i bukserne?
  • Laver du knibeøvelser i ét væk, men lige meget hjælper det?
  • Har du daglige smerter og irritation omkring lænd, bækken, haleben?
  • Gør dine fødder ondt og er de ‘fladet’ ud?
  • Er du ustabil omkring dit bækken og/eller har dårlig balance?
  • Er du træt af din mave, og går du og trækker den ind?
  • Er dine balder blevet slappe og flade?
  • Vil du gerne have et (smertefrit) sexliv, hvor du ikke skammer dig og holder dig selv tilbage?
  • Mangler du kontakt til din bækkenbund?
  • Har du fået konstateret nedsynkning af livmoder, blære eller tarm (i én eller anden grad)?
  • Har du prøvet ‘alt’ og føler at en operation er den ‘eneste’ løsning?
  • Er du bange for, at det altid skal være sådan her, og at det er for sent?

Kan du sige ja til ét eller flere af disse punkter?

  • Er du frustreret over smerter i bækken og ryg, hæmorider eller inkontinens der forhindrer dig i at være sjove mor, der også kan kaste ungerne op i luften?
  • Har du altid trusseindlæg med i tasken og er obs på, hvor der er toiletter i nærheden?
  • Længes du efter at springe på dansegulvet, løbe en tur eller hoppe på trampolinen med ungerne uden at bekymre dig om, om ‘bunden’ falder ud eller om du tisser i bukserne?
  • Laver du knibeøvelser i ét væk, men lige meget hjælper det?
  • Har du daglige smerter og irritation omkring lænd, bækken, haleben?
  • Gør dine fødder ondt og er de ‘fladet’ ud?
  • Er du ustabil omkring dit bækken og/eller har dårlig balance?
  • Er du træt af din mave, og går du og trækker den ind?
  • Er dine balder blevet slappe og flade?
  • Vil du gerne have et (smertefrit) sexliv, hvor du ikke skammer dig og holder dig selv tilbage?
  • Mangler du kontakt til din bækkenbund?
  • Har du fået konstateret nedsynkning af livmoder, blære eller tarm (i én eller anden grad)?
  • Har du prøvet ‘alt’ og føler at en operation er den ‘eneste’ løsning?
  • Er du bange for, at det altid skal være sådan her, og at det er for sent?

Så er Pelvic Balance noget for dig.

 

Og nej, det er ikke flere knibeøvelser, flere mavebøjninger og timevis af planke og core-træning.

 

 

 

Nej, det er ikke en ny krop der skal til.

 

 

Nej, det kræver ikke at du træner hver dag, får en operation eller betaler til flere behandlere…

 

 

Det bliver ikke bedre, før du ændrer dine vaner – ændrer den måde du tænker på, sidder på, går på, står på og træner på.

 

 

 

Men den gode nyhed er, at det kan du lære.

 

 

 

Og på 4 uger giver jeg dig ikke blot redskaberne, jeg tør også love dig, at du kan mærke en forskel.

Pelvic Balance er til alle kvinder i alle aldre, men især til dig, der lider af

  • ondt i ryggen

  • ondt i bækkenet

  • nedsynkning (cystocele, rectocele, livmoder etc.)

  • Hæmorider

  • Inkontinens

  • Hyppig vandladning

  • ‘Dårlig bækkenbund’ og manglende kontakt til bækkenbunden

  • Ondt i halebenet

  • Menstruationssmerter

Og dig der har

  • dårlig balance

  • dårlig holdning

  • flade baller

  • diastase

  • Endometriose

  • Fået fjernet underlivet

  • Fibromer

  • Flade fødder

 

 

Men også til dig, der gerne vil forebygge og lære, hvordan du på bedste vis kan ære din kvindekrop i hverdagen og under træning.

 

 

Pelvic Balance er til kvinder i alle aldre – både dig, der endnu ikke har børn (men måske gerne vil have det), dig der har små eller store børn og dig der er gået i overgangsalderen og måske også er forbi den.

Din underviser er

ANN SOFIE BÆKGAARD

Yogalærer (HATHA, VINYASA OG SHAKTI), Personlig træner, Coach, Forfatter og Ekspert i yoga og træning designet til kvindekroppen.

 

I de sidste 10 år har jeg specialiseret mig i kvindekroppen, undervist, udviklet fitnesskoncepter og skrevet bøger. Mere end 10.000 kvinder har fulgt mine online og live forløb.

Alt dette får du med i forløbet

 

Min bedste viden pakket ned i 4 overskuelige moduler med træningsprogrammer og lydfiler (som alle kan være med på uanset om du er vant til at træne og lave yoga eller ej).

  • Pelvic Balance Holdningen og Hverdagen

  • Åndedrættet og nervesystemet

  • Bækkenet og bækkenbunden

  • Balderne

Træningsmodulerne bliver frigivet fra uge til uge – du kan starte når som helst i hele juli måned på gør-det-selv.

 

Derudover forkæler jeg dine øregange med 3 lydfiler med inspiration og refleksion, du let kan lytte til anytime and anywhere.

  • Pelvic Wisdom

  • Pelvic Habits

  • Pelvic Life Balance

Når du har taget denne Pelvic Balance rejse vil du have en langt større forståelse for din kvindekrop og hvad der skal til for at skabe balance i den.

 

 

På Pelvic Balance forløbet får du undervisning i, hvordan du med bevidst holdning i hverdagen, åndedrætsøvelser og målrettet træning (teknikker fra yoga, åndedrætsøvelser og funktionel træning) nærer og ærer din kvindekrop, så du (igen) kan få frihed til at bevæge dig som du vil

– uden smerter og besvær.

 

 

… Og ikke kun det

 

For når du investerer i Pelvic Balance, så får du også viden om

 

  • den kvindelige cyklus og livscyklus

 

  • hvornår det er mest hensigtsmæssigt at træne hard core og hvornår du bare skal smide stængerne op

 

  • inspiration til hvordan (og hvorfor) du bør være mere kærlig overfor din mave og lade den være blød og ikke trække navlen til rygsøjlen og suge maven ind (men i stedet løfte den op)

 

  • hvorfor du skal droppe at lave mavebøjninger, knibeøvelser og planke og i stedet lære at bøje fra hoften, når du bukker dig forover, sidde på dine sædeknuder fremfor halebenet og bruge dine balder aktivt, når du går.

 

  • hvordan du kan afspænde din psoas-muskel, blive venner med din yoni og frigøre din indre shakti-energi

 

  • hvilke stillinger der både skaber bedre blodcirkulation i bækkenet og giver den bedste forudsætning for, at dine kønsorganer er på den optimale plads i dit bækken.

Med Pelvic Balance Gør-det-selv får du altså

 

  • 4 ugers online forløb designet til at skabe balance i dit bækken, ryg og kønsorganer

     

  • hver uge et nyt træningsfokus, der skal hjælpe dig og din krop hen imod en stærkere kvindekrop.

     

  • et intensivt forløb, der kræver dit fokus og din forpligtelse i 4 uger (ja ja, du bestemmer selvfølgelig selv og har adgang til forløbet i 6 mdr. i alt, så du skal nok nå det)

 

    • Den første uge skal du afsætte ca. 1 time til det første modul + 10-15 minutter hver dag til de daglige træningsøvelser.

    • Den anden uge skal du afsætte 2-3 x 1 time + de daglige 10-15 minutter

    • Den tredje uge skal du afsætte 3 x 1 time + de daglige 10-15 minutter

    • Den fjerde uge skal du afsætte 5 x 1 time + de daglige 10-15 minutter

       

  • klare retningslinjer for en hverdag, der understøtter en stærk og balanceret kvindekrop

     

  • en ny og anderledes tilgang til bækkenbundstræning og knibeøvelser, der kan gøre en stor forskel for dig på bare 4 uger

     

Og som noget nyt denne sommer (kun i juli måned) kan du tilmelde dig Pelvic Balance gør-det-selv.

 

 

Det betyder, at du allerede om to minutter kan være i gang med forløbet – på dine vilkår og når det passer dig.

 

 

Der er ingen facebook-gruppe og fællesskab på gør-det-selv-forløbet. Og jeg er ikke til rådighed til spørgsmål, som på det guidede forløb.

 

 

Det er jeg til gengæld i oktober måned, når vi kører et nyt guidet Pelvic Balance-forløb.

 

 

Din investering i livsændrende værktøjer til et bækken (og en kvindekrop) i balance er

kr. 999,-

 

 

For 999,- får du en ny chance for at ære og nære din kvindekrop, som den er skabt og blive helt eller næsten symptomfri.

 

Det svarer nogenlunde til prisen på 1-2 behandlinger hos kiropraktor, fysioterapeut eller massør.

 

Når du tilmelder dig “Gør-det-selv”-forløbet

…får du adgang til

 

Extra videomateriale

Sphincter-yoga-kurset med videoer og pdf-er (lige til at hænge op på køleskabet), der stimulerer alle dine lukkemuskler i kroppen, inkl. din kontakt til din bækkenbund

 

Bækkenvenlige yogapraksisser og en samling af relevante videoer og

 

Peptalks om kvindekroppen, skedeluft og meget mere.

 

Og en førstehjælpspakke

 

Med målrettede videoer, du kan tilføje dit daglige program i de fire uger

HØR DISSE KVINDERS OPLEVELSE MED PELVIC BALANCE FORLØBET

Sådan kommer du i gang med Pelvic Balance-gør-det-selv

TRYK TILMELD

og køb produktet Pelvic Balance.

 

Husk at oprette en kode og vinge af alle steder, så du er sikker på at modtage information efterfølgende.

DU FÅR STRAKS EN E-MAIL FRA MIG

med et Velkommen til Pelvic Balance.

DU ER KLAR TIL START

Du får med det samme adgang til Modul 1 + EXTRAS + FØRSTEHJÆLP

Q&A

Kan jeg slippe for en tur hos lægen?

Dette er et træningsprogram og kan ikke træde i stedet for lægelig vejledning. Er du i tvivl, så gå til egen læge.

 

 

Kan jeg være med, når jeg er gravid?

Ja, det kan du sagtens. Har du meget slem bækkenløsning eller andre komplikationer, vil jeg først anbefale dig at være med, når du har født.

 

 

Hvornår kan jeg være med efter fødslen?

Som udgangspunkt kan du være med, når du er stoppet med at bløde. Du er dog velkommen til at hoppe med og begynde i det små med hverdagsændringerne og senere hen tage træningsprogrammerne, når du er klar til det. Mærk efter. Det er din krop.

Jeg kan også anbefale dig mit online efterfødselsprogram lige her.

 

 

Kan jeg være med, når jeg allerede har fået operation i underlivet?

Ja, det kan du – og med stor fordel. Det gælder også dig, der har fået fjernet hele underlivet.

 

 

Er der nogen aldersbegrænsning?

Nej, dette program er for alle kvinder i alle aldre.

 

 

Skal jeg bruge nogle redskaber?

Ja, du skal bruge en tennisbold eller en anden slags mindre hård bold. Derudover skal du blot bruge din egen krop og evt. en trænings- eller yogamåtte og en pude. En tennisbold er fantastisk, men hvis du gerne vil købe dig en bold, kan jeg fx. anbefale dig denne til 49 kr. hos Den Intelligente Krop

Derudover vil det være rart for dig at have en notesbog, som du kan tage notater i undervejs.

 

 

Kan jeg være med selvom jeg ikke træner særlig meget?

Ja. Dette program er for alle – for dig, der træner meget og dig der slet ikke træner.

 

 

Kan jeg være med selvom jeg har: dårlig hofte og knæ, diskus prolaps, rectus diastase, fået rygoperation?

Ja, det kan du.

Q&A

Kan jeg slippe for en tur hos lægen?

Dette er et træningsprogram og kan ikke træde i stedet for lægelig vejledning. Er du i tvivl, så gå til egen læge.

 

 

Kan jeg være med, når jeg er gravid?

Ja, det kan du sagtens. Har du meget slem bækkenløsning eller andre komplikationer, vil jeg først anbefale dig at være med, når du har født.

 

 

Hvornår kan jeg være med efter fødslen?

Som udgangspunkt kan du være med, når du er stoppet med at bløde. Du er dog velkommen til at hoppe med og begynde i det små med hverdagsændringerne og senere hen tage træningsprogrammerne, når du er klar til det. Mærk efter. Det er din krop.

Jeg kan også anbefale dig mit online efterfødselsprogram lige her.

 

 

Kan jeg være med, når jeg allerede har fået operation i underlivet?

Ja, det kan du – og med stor fordel. Det gælder også dig, der har fået fjernet hele underlivet.

 

 

Er der nogen aldersbegrænsning?

Nej, dette program er for alle kvinder i alle aldre.

 

 

Skal jeg bruge nogle redskaber?

Ja, du skal bruge en tennisbold eller en anden slags mindre hård bold. Derudover skal du blot bruge din egen krop og evt. en trænings- eller yogamåtte og en pude. En tennisbold er fantastisk, men hvis du gerne vil købe dig en bold, kan jeg fx. anbefale dig denne til 49 kr. hos Den Intelligente Krop

Derudover vil det være rart for dig at have en notesbog, som du kan tage notater i undervejs.

 

 

Kan jeg være med selvom jeg ikke træner særlig meget?

Ja. Dette program er for alle – for dig, der træner meget og dig der slet ikke træner.

 

 

Kan jeg være med selvom jeg har: dårlig hofte og knæ, diskus prolaps, rectus diastase, fået rygoperation?

Ja, det kan du.

I SAY IF I’M BEAUTIFUL.
I SAY IF I’M STRONG.

YOU WILL NOT DETERMINE MY STORY.
I WILL.

Amy Schumer