SÅDAN FÅR DU DIT STÆRKE UNDERLIV TILBAGE,
SÅ DU KAN LEVE ET AKTIVT LIV PRÆCIS SOM DU DRØMMER OM.

Jo, der er håb forude … også for dig, der har prøvet alt!
Det er nemlig ikke for sent og der ER noget, du kan gøre.

JEG GIVER DIG REDSKABERNE PÅ 4 UGER!

VIL DU SIGE FARVEL TIL

INKONTINENS, TYNGDEFORNEMMELSE, TRUSSEINDLÆG,
SPÆNDINGER I BÆKKENET, ONDT I RYGGEN …

[FORTSÆT SELV]?

LÆR HVORDAN DU MED FÅ ÆNDRINGER I DIN HVERDAG KAN FÅ …

en stærk bækkenbund, et stabilt bækken og god kropsholdning uden millioner af knibeøvelser og dyre besøg hos din behandler.

Det handler nemlig ikke om knibeøvelserne. Men om hele din krop, hvordan du bevæger dig i hverdagen og om hvordan du trækker vejret.

Med 4 ugers træningsforløb med fokus på dit bækken, dit åndedræt, dine balder og din holdning i hverdagen får du redskaberne!

KAN DU SIGE JA TIL ÉT ELLER FLERE AF DISSE PUNKTER?

  • Er du frustreret over smerter i bækken og ryg, hæmorider eller inkontinens der forhindrer dig i at være sjove mor, der også kan kaste ungerne op i luften?


  • Har du altid trusseindlæg med i tasken og er obs på, hvor der er toiletter i nærheden?


  • Længes du efter at springe på dansegulvet, løbe en tur eller hoppe på trampolinen med ungerne uden at bekymre dig om, om ‘bunden’ falder ud eller om du tisser i bukserne?


  • Laver du knibeøvelser i ét væk, men lige meget hjælper det?


  • Har du daglige smerter og irritation omkring lænd, bækken, haleben?

  • Gør dine fødder ondt og er de ‘fladet’ ud?

  • Er du ustabil omkring dit bækken og/eller har dårlig balance?

  • Er du træt af din mave, og går du og trækker den ind?

  • Er dine balder blevet slappe og flade?

  • Vil du gerne have et (smertefrit) sexliv, hvor du ikke skammer dig og holder dig selv tilbage?

  • Mangler du kontakt til din bækkenbund?

  • Har du fået konstateret nedsynkning af livmoder, blære eller tarm (i én eller anden grad)?

  • Har du prøvet ‘alt’ og føler at en operation er den ‘eneste’ løsning?

  • Er du bange for, at det altid skal være sådan her, og at det er for sent?

SÅ ER PELVIC BALANCE NOGET FOR DIG.

 

Det er ikke for sent. Der ER noget, du kan gøre.
Og nej, det er ikke flere knibeøvelser, flere mavebøjninger og timevis af planke og core-træning.

 

Nej, det er ikke en ny krop der skal til.
Nej, det kræver ikke at du træner hver dag, får en operation eller betaler til flere behandlere…

 

Det bliver ikke bedre, før du ændrer dine vaner – ændrer den måde du tænker på, sidder på, går på, står på og træner på.

Men den gode nyhed er, at det kan du lære.

 

OG PÅ 4 UGER GIVER JEG DIG IKKE BLOT REDSKABERNE, JEG TØR OGSÅ LOVE DIG, AT DU KAN MÆRKE EN FORSKEL!

HØR DISSE KVINDERS OPLEVELSE MED PELVIC BALANCE FORLØBET

CHRISTINA, 38 ÅR (BØRN PÅ 19 OG 16 + BONUS PÅ 10 ÅR)

 

Jeg blev mor som 19-årig og har gennem mange år haft problemer hvis jeg fx skulle hoppe i trampolin. Da jeg ikke har været god til at lave knibeøvelser tænkte jeg at det til dels var selvforskyldt og dermed accepterede jeg det. På det seneste oplevede jeg at problemet var blevet hyppigere, jeg havde fornemmelsen af at tisse i bukserne når jeg gik ned af bakke og kunne indimellem opleve konkret inkontinens. Dette synes jeg, som 38 årig, at jeg er alt for ung til.

Efter 4 uger med Pelvic Balance programmet har jeg ikke længere inkontinens problemer i min hverdag, og jeg har lagt bedre kontrol over bækken og blære. Jeg kan tydeligt mærke, hvor jeg er i min cyklus og mærke forskel på om jeg er i ‘indre forår’ eller ‘indre efterår’, for symptomerne bliver klart forværret op til og under menstruationen. Men jeg har lært at acceptere og er blevet bevidst om min indre cyklus og ved derfor at lige om lidt genvinder jeg kontrollen.

Den største aha-oplevelse er klart hvor lidt der skal til for at få gode resultater. Jeg troede, at jeg skulle knibe mig selv halvt fordærvet, så det var virkelig en overraskelse hvor lidt fokus der har været på at knibe og den effekt der er kommet ud af det, ved at fokusere på holdning, gang, fodmassage, cat/ cow osv.

Jeg synes, det var mange penge at bruge på mig selv, og jeg var i tvivl om jeg kunne prioritere mig selv så meget, som det blev forventet. Så det skal du tænke over, inden du starter. Kan du committe dig?

Kurset var ren selvforkælelse og mig-tid for mig, og så har jeg fået mange komplimenter for min bagdel fra min mand. Han kunne hurtigt se resultater.

Jeg vil anbefale forløbet til kvinder i alle aldre, nye som gamle mødre, alle der har små som store problemer i bækkenområdet.

Jeg har skrevet det før, men jeg vil bare sige tak. Jeg opdagede dig sidste år, da du lavede Yoga Yulekalender, og jeg synes du har sådan en skøn måde at være og undervise på. Så generelt tak for online forløb, så man kan være med, selvom man bor på Fyn. Tak for guidning gennem Pelvic Balance. Tak for opmuntring og støtte. Tak for klare linjer ifht forventninger til engagement. Tak for ro og nærvær i dine videoer. Tak for dig.

ANNIE, 64 ÅR

 

Jeg valgte at deltage i Pelvic Balance forløbet, fordi jeg har et skævt bækken, slidgigt i de nederste ryghvirvler og derudover i en del år haft vandladning mellem 4-6 gange pr. nat.

Efter 4 ugers forløb har jeg fået mere bevægelighed i bækken og ryg, meget mere livsglæde, jeg sover bedre om natten og er oftest kun oppe på toilettet én-to gange pr.nat (i modsætning til 4-6 gange).

Jeg er også blevet bevidst om den livsgivende urkraft, vi kvinder har i vores underliv, den store sammenhæng med bækken og fødder og hvilken betydning, det har at massere sine fødder, samt sammenhængen mellem spændinger i kæben og bækken.

Forløbet kræver at du forpligter dig, så du kan opnå de bedste resultater. Jeg har selv været meget vedholdende med lange gåture og ikke mindst med selv at finde på nye øvelser. Jeg troede ikke, at jeg kunne, men Ann Sofie har en fantastisk evne til at motivere og er en meget dygtig underviser.

Er du overvægtig med inkontinens, så er forløbet også noget for dig.

Jeg er selv blevet utrolig nysgerrig på sammenhænge i kroppen og især på vores lukkemuskler og deres indbyrdes sammenhænge.

PELVIC BALANCE ER TIL DIG DER LIDER AF

  • ondt i ryggen
  • ondt i bækkenet
  • nedsynkning (cystocele, rectocele, livmoder etc.)
  • Hæmorider
  • Inkontinens
  • Hyppig vandladning
  • ‘Dårlig bækkenbund’ og manglende kontakt til bækkenbunden
  • Ondt i halebenet
  • Menstruationssmerter

OG DIG DER HAR

  • dårlig balance
  • dårlig holdning
  • flade baller
  • diastase
  • Endometriose
  • Fået fjernet underlivet
  • Fibromer
  • Flade fødder

 

Men også til dig, der gerne vil forebygge og lære, hvordan du på bedste vis kan ære din kvindekrop i hverdagen og under træning.

 

Pelvic Balance er til kvinder i alle aldre – både dig, der endnu ikke har børn (men måske gerne vil have det), dig der har små eller store børn og dig der er gået i overgangsalderen og måske også er forbi den.

DIN UNDERVISER PÅ FORLØBET ER

ANN SOFIE BÆKGAARD

YOGALÆRER (HATHA, VINYASA OG SHAKTI), PERSONLIG TRÆNER, COACH, FORFATTER OG EKSPERT I YOGA OG TRÆNING DESIGNET TIL KVINDEKROPPEN

 

I de sidste 10 år har jeg specialiseret mig i kvindekroppen, undervist, udviklet fitnesskoncepter og skrevet bøger. Mere end 10.000 kvinder har fulgt mine online og live forløb.

ALT DETTE FÅR DU MED I FORLØBET

 

Min bedste viden pakket ned i 4 overskuelige moduler med træningsprogrammer og lydfiler (som alle kan være med på uanset om du er vant til at træne og lave yoga eller ej).

 

4 TRÆNINGSMODULER PÅ 30-60 MINUTTER MED FOKUS PÅ

 

  1. Holdning
  2. Breath
  3. Bækken
  4. Balder

 

Derudover forkæler jeg dine øregange med 3 lydfiler med inspiration og refleksion, du let kan lytte til anytime and anywhere

 

  1. Pelvic Habits
  2. Pelvic Wisdom
  3. Pelvic Life Balance

 

Når du har taget denne Pelvic Balance rejse vil du have en langt større forståelse for din kvindekrop og hvad der skal til for at skabe balance i den.

I dette Pelvic Balance online forløb guider jeg dig uge for uge i, hvordan du med bevidst holdning i hverdagen, åndedrætsøvelser og målrettet træning (teknikker fra yoga, åndedrætsøvelser og funktionel træning) nærer og ærer din kvindekrop, så du (igen) kan få frihed til at bevæge dig som du vil – uden smerter og besvær.

 

… OG IKKE KUN DET

 

FOR NÅR DU INVESTERER I PELVIC BALANCE, FÅR DU OGSÅ VIDEN OM

 

  • den kvindelige cyklus og livscyklus
  • hvornår det er mest hensigtsmæssigt at træne hard core og hvornår du bare skal smide stængerne op
  • inspiration til hvordan (og hvorfor) du bør være mere kærlig overfor din mave og lade den være blød og ikke trække navlen til rygsøjlen og suge maven ind (men i stedet løfte den op)
  • hvorfor du skal droppe at lave mavebøjninger, knibeøvelser og planke og i stedet lære at bøje fra hoften, når du bukker dig forover, sidde på dine sædeknuder fremfor halebenet og bruge dine balder aktivt, når du går.
  • hvordan du kan afspænde din psoas-muskel, blive venner med din yoni og frigøre din indre shakti-energi
  • hvilke stillinger der både skaber bedre blodcirkulation i bækkenet og giver den bedste forudsætning for, at dine kønsorganer er på den optimale plads i dit bækken.

MED PELVIC BALANCE FÅR DU ALTSÅ

 

  • 4 ugers online forløb designet til at skabe balance i dit bækken, ryg og kønsorganer
  • hver uge et nyt træningsfokus, der skal hjælpe dig og din krop hen imod en stærkere kvindekrop.
  • et intensivt forløb, der kræver dit fokus og din forpligtelse i 4 uger.
    • Den første uge skal du afsætte ca. 1 time til det første modul + 10-15 minutter hver dag til de daglige træningsøvelser.
    • Den anden uge skal du afsætte 2-3 x 1 time + de daglige 10-15 minutter
    • Den tredje uge skal du afsætte 3 x 1 time + de daglige 10-15 minutter
    • Den fjerde uge skal du afsætte 5 x 1 time + de daglige 10-15 minutter
  • klare retningslinjer for en hverdag, der understøtter en stærk og balanceret kvindekrop
  • en ny og anderledes tilgang til bækkenbundstræning og knibeøvelser, der kan gøre en stor forskel for dig på bare 4 uger
  • adgang til en lukket facebook-gruppe, hvor du kan dele både glæder og sorger på din Pelvic Balance rejse. I facebook-gruppen vil du også kunne stille spørgsmål og få sparring med Ann Sofie. Du kan sagtens deltage i Pelvic Balance uden at have adgang til facebook eller være en del af gruppen.

 

DIN INVESTERING I LIVSÆNDRENDE VÆRKTØJER TIL ET BÆKKEN (OG EN KVINDEKROP) I BALANCE ER KR. 999,-

 

For 999,- får du en ny chance for at ære og nære din kvindekrop, som den er skabt og blive helt eller næsten symptomfri.

 

Det svarer nogenlunde til prisen på 1-2 behandlinger hos kiropraktor, fysioterapeut eller massør.

 

Foruden vores fire ugers forløb sammen, har du fortsat adgang til Pelvic Balance-programmet i 5 mdr. mere via sofieb.dk

BONUS VED TILMELDING INDEN 6/9!

DET ALLERNYESTE ONLINE SPHINCTER-PREP-KURSUS …

 

der stimulerer alle dine lukkemuskler i kroppen, inkl. din kontakt til din bækkenbund. Sphincter-øvelser er nemme øvelser, som du kan lave på din kontorstol, liggende i sengen (eller på solsengen), der skaber et superstærkt fundament. Jeg kalder det et PREP-kursus, fordi det giver dig de grundlæggende byggeklodser til en velfungerende krop, så du kan få endnu mere ud af Pelvic Balance forløbet.

 

NÅR DU TILMELDER DIG INDEN 6/9 FÅR DU ALTSÅ
PREP-KURSET MED EN 30 MINUTTERS INTRODUKTION TIL SPHINCTER-ØVELSER + 90 MINUTTERS SPHINCTER-YOGAPRAKSIS,
HVOR JEG UNDERVISER DIG I BÆKKENVENLIG YOGA OG SPHINCTER-ØVELSER.

cirkel-sphincter-rosa-StudioB

SÅDAN KOMMER DU I GANG MED PELVIC BALANCE

TRYK TILMELD

og køb produktet Pelvic Balance.

 

Husk at oprette en kode og vinge af alle steder, så du er sikker på at modtage information efterfølgende.

DU FÅR STRAKS EN E-MAIL FRA MIG

med et Velkommen til Pelvic Balance.

 

I mailen er der et link til vores lukkede facebook-gruppe, som du kan blive medlem af hvis du har lyst (til sparring og spørgsmål) og information om forløbet, dine online moduler osv.

DU ER KLAR TIL START

Du får MED DET SAMME adgang til PREP-kurset med Sphincter-øvelser og FemininFitness®

 

Fredag den 20. september går den første uge af Pelvic Balance i gang. Kl. 9 denne dag modtager du en mail med en introduktion til første uges modul, som du finder på sofieb.dk / dine kurser.

Hver uge i 4 uger (fredag) kl. 9 bliver der frigivet et nyt modul med et træningsprogram.

Q&A

Kan jeg slippe for en tur hos lægen?
Dette er et træningsprogram og kan ikke træde i stedet for lægelig vejledning. Er du i tvivl, så gå til egen læge.

 

Kan jeg være med, når jeg er gravid?
Ja, det kan du sagtens. Har du meget slem bækkenløsning eller andre komplikationer, vil jeg først anbefale dig at være med, når du har født.

 

Hvornår kan jeg være med efter fødslen?
Som udgangspunkt kan du være med, når du er stoppet med at bløde. Du er dog velkommen til at hoppe med og begynde i det små med hverdagsændringerne og senere hen tage træningsprogrammerne, når du er klar til det. Mærk efter. Det er din krop.

Jeg kan også anbefale dig mit online efterfødselsprogram lige her.

 

Kan jeg være med, når jeg allerede har fået operation i underlivet?
Ja, det kan du – og med stor fordel. Det gælder også dig, der har fået fjernet hele underlivet.

 

Er der nogen aldersbegrænsning?
Nej, dette program er for alle kvinder i alle aldre.

 

Skal jeg bruge nogle redskaber?
Ja, du skal bruge en tennisbold eller en anden slags mindre hård bold. Derudover skal du blot bruge din egen krop og evt. en trænings- eller yogamåtte og en pude. En tennisbold er fantastisk, men hvis du gerne vil købe dig en bold, kan jeg fx. anbefale dig denne til 49 kr. hos Den Intelligente Krop

Derudover vil det være rart for dig at have en notesbog, som du kan tage notater i undervejs.

 

Kan jeg være med selvom jeg ikke træner særlig meget?
Ja. Dette program er for alle – for dig, der træner meget og dig der slet ikke træner.

 

Kan jeg være med selvom jeg har: dårlig hofte og knæ, diskus prolaps, rectus diastase, fået rygoperation?
Ja, det kan du.

Kære kvinde.

 

Tak fordi du har vist interesse for mit nye Pelvic Balance program.

 

Jeg har nu i over 10 år arbejdet fuldtid og professionelt med træning, undervisning og yoga for kvinder, og møder flere og flere, der har problemer med underlivet på den ene eller anden måde.

 

Det er ikke ‘bare’ mere træning eller flere knibeøvelser, der skal til.
Det ved vi inderst inde jo godt.

 

Men hvad er det så? Og kan du gøre noget selv for at gøre det bedre? Og evt. forebygge?

 

Jeg har rigtig god erfaring – også på egen krop – med målrettede øvelser og holdningsbevidsthed, som kan hjælpe dig i din hverdag og måske – på sigt – gøre dig helt eller næsten symptomfri.

 

Der er rigtig meget, du kan gøre selv for at lindre smerter, forebygge og træne “det” op igen
– for vi er levende organismer, og det betyder, at der er håb.

 

Det vil jeg gerne dele med dig i mit nye online træningsprogram Pelvic Balance.

 

Jeg glæder mig, til vi ses.

 

Kærligst

Ann Sofie

I SAY IF I’M BEAUTIFUL.
I SAY IF I’M STRONG.

YOU WILL NOT DETERMINE MY STORY.
I WILL.

Amy Schumer