Tricket til flad mave og stærk kerne #2

Tricket til flad mave og stærk kerne #2

Derfor skal du ikke putte flødeskum ovenpå lort!

Her kommer så den sidste lille video med TRICKET TIL EN FLAD MAVE & STÆRK KERNE (fik du ikke set de andre videoer, så kig med her) . 

Men først historien om flødeskum og lort.  Er du utålmodig, så scroll ned til videoen 😉

Jeg får nemlig mange henvendelser om, hvor hurtigt man kan tabe sig efter en fødsel, om man taber sig af min træning, og om man kan tabe sig på mine efterfødselsforløb? Om jeg stiller nogle garantier?

Well, som jeg plejer at sige, vægttab er jo en lækker side effect for dem, der gerne vil det og har brug for det. Men bør ikke i alle tilfælde – i min optik – være det primære mål.

For hallo!

Du bør ikke putte flødeskum ovenpå lort.

Flødeskum (din krop udenpå).

Mums.

Flot.

Lækkert.

Indbydende.

Men det holder ikke længe.

For inde under flødeskummen ligger nemlig en lort (din krop indeni)

Og den lugter.

Og den VIL på et eller andet tidspunkt begynde at lugte.

Get the picture?

Den lort er din krop – din kerne, der ikke fungerer – der ikke er blevet trænet op indefra og som ikke kan holde til den belastning du udsætter den for (træning/løft/børn/graviditeter/fødsler) – og ovenpå er flødeskummen – alt det ydre: den slanke krop, de tonede muskler, den stramme numse, mave, arme… (fyld selv ind)…

Og får du ikke styr på kernen – lorten – og bygget op indefra, skabt et godt fundament, der er stærkt og som fungerer, ja så vil skavankerne, smerterne og skaderne melde sig.

Det er netop det, jeg arbejder med i min live og online undervisning, og i videoen TRICKET TIL FLAD MAVE OG STÆRK KERNE (se med længere nede).

Og selvfølgelig på BASIC efterfødselsforløbet, som starter op igen i august.

Det handler nemlig om få styr på basen og kernen først og dernæst alt det andet. Så du kan gøre alt det, du har lyst til – og få den krop, du har lyst til. Så du f.eks. ikke træner uhensigtsmæssigt og putter flødeskum ovenpå lorten.

Vi starter nye MOMS CLUB hold op i august og september.

Find dit hold lige her.

Det sidste trick! Darth Vader is back!

Og her endelig det sidste trick. Og jow, det er stadig Darth Vader 😉

Denne øvelse på videoen er en klassisk yoga-øvelse med Darth Vader vejrtrækningen in action. Og det gør en KÆMPE forskel for din mave, din ryg, dit flow og din energi i hele kroppen.

Den åbne mund i udåndingen aktiverer de dybe mavemuskler, får dine ribben og holdning ind på plads og skaber længde i ryggen (+ når du bliver en rigtig haj til det, så kan du virkelig få gang i bækkenbundstræningen her også).

Knæ-fire-stående (alle 4) og nedadgående hund (down dog) er ren lækkeri for dit diafragma (vejrtrækningsmuskulatur), dine organer, din ryg og din bækkenbund.

 

Ned på alle 4!

Jow jow, det er ikke helt dumt at kravle rundt på gulvet. Der er så mange fordele, at det er skørt, at vi ikke gør det noget mere.Kig på børnene. Og følg med.Din personlige træner er lige foran næsen af dig.Uanset hvem du er – hvilken alder du er. Så kom ned på gulvet og kravl med. Det er netop det min bog FIT EFTER FØDSEL – brug din baby som din personlige træner handler om.